Rynek e-commerce w Polsce z roku na rok rozwija się coraz szybciej. Coraz więcej
Każdy przedsiębiorca, który prowadzi sklep tradycyjny, powinien przemyśleć sprawę wejścia do Internetu. Dlaczego? Oto kilka korzyści wynikających z prowadzenia biznesu on-line.
Reklama sklepu internetowego:
Prowadzenie sklepu w sieci nie gwarantuje Ci ani klientów, ani zysków. Ważna jest reklama. Najpopularniejszą dla sklepów internetowych reklamą jest pozycjonowanie w Google, gdzie ludzie szukamy produktów i usług.
Wyobraź sobie, że w twoim sklepie jest 20 tysięcy produktów, niech będą to akcesoria biurowe.
Wybierając odpowiednią firmę pozycjonerską możesz liczyć na ogromny ruch z wyszukiwarki.
Pozycjonowanie sklepu internetowego to dość specyficzna usługa. Nie wystarczy tu wybrać kilka słów kluczowych i walczyć tylko o nie, warto opierać się tu na tak zwanych długim ogonie (z ang. long tail ).
Co to znaczy? Klienci do internetowego sklepu z akcesoriami biurowymi nie będą wchodzić tylko i wyłącznie po frazach: sklep z artykułami biurowymi, artykuły biurowe, czy artykuły biurowe sklep internetowy. Internauci będą szukać dokładnie sprecyzowanych nazw produktów czyli np.: segregator a5 ( zakładamy, że jest to jeden z produktów w twoim sklepie), nożyczki, zeszyt a5 itd, czasem dodając nazwę producenta lub hasło cena.
Mając w sklepie 20 tysięcy produktów masz potencjalnie 20 tysięcy fraz na jakie może być pozycjonowany twój sklep, plus oczywiście określone kategorie produktów, takie jak zeszyty.
Odpowiednia firma dokładnie zoptymalizuje sklep, dobrze go wypozycjonuje, co przyczyni się do ogromnego wzrostu sprzedaży. Klienci do średniego sklepu internetowego (zakładamy, że jest to sklep odpowiednio pozycjonowany) wchodzą wpisując nawet kilka tysięcy fraz!
Decydując się na założenie sklepu internetowego zadbaj o odpowiednią szatę graficzną, odpowiednie oprogramowanie, aby było wygodne w użyciu, oraz pozycjonowanie, które jest skuteczną reklamą przynoszącą bardzo duży ruch, a co za tym idzie potencjalnie duże zyski.
Choć jak na razie co było wyżej wspomniane rynek e-commerce w Polsce raczkuje to warto stawiać na innowacyjność i wchodzić ze swoimi biznesami do Internetu. Dobre pozycjonowanie może przynieść w przyszłości naprawdę ogromne zyski. Wielu sklepom przynosi je już dziś.
ul. Białostocka 24 lok. 111
03-741 Warszawa